Stwórz swój idelany plan treningowy

Nie, ponieważ wszystko się zmienia. Ty się zmieniasz, Twoje życie, pora roku, cykl miesiączkowy, fazy księżyca itd…Jest tyle zmiennych… Każdy z nas jest inny… Każdego dnia czujemy się inaczej, mamy inne wyzwania i zadania…

Słuchaj swojego ciała. To najlepszy doradca, przewodnik i nauczyciel.

Hmmm opcji jest bardzo wiele. Najczęściej pomagają medytacje, ćwiczenia oddechowe, uważność, czas dla siebie, świadomość własnego ciała, którą zdobywasz np. poprzez treningi i inne praktyki.

Od poznania różnych technik i form ruchu. Dopóki nie przetestujesz ich na własnej skórze nie dowiesz się jak na Ciebie działają. Zdarza się, że po 1 treningu ciężko jest zdecydować czy to coś dla mnie czy nie… Jest tak wiele czynników które mają wpływ na Twoją ocenę, że warto dać sobie czas. A efekty i odczucia po danej jednostce ruchu czy medytacji sobie zapisać.

Fajnie, fajnie ale na platformie jest tak wiele materiałów i programów, jak się w tym odnaleźć?

Proponuję wykonać następujące kroki:

W mojej ocenie to najwspanialsza rzecz jaka może Cię spotkać – stworzenie własnego codziennego rytuału. Osobiście od tego bym zaczęła.

Program
- już wkrótce!!

Aby wybrać trening z bazy filmów możesz zapytać się siebie: “na co mam dziś ochotę?”, “czego mi brakuje?” Możesz wykonać medytację "Czego dziś potrzebuję?" lub wybrać program tematyczny, który odpowiada na Twoje aktualne potrzeby.

Jak się do tego przygotować?

  • Zaplanuj czas na trening. Dobrze jeśli to będą stałe dni i godziny. 
  • Zagospodaruj i przygotuj przestrzeń, miejsce i sprzęt do ćwiczeń. Aby zacząć wystarczy dywan lub mata do ćwiczeń.
  • Gdy masz gorszy dzień i naprawdę nie masz sił na ćwiczenia fizyczne – zrób dłuższą medytację, idź na spacer lub zrób sobie drzemkę. Niech to będzie Twój czas. A zaplanowany trening wykonaj w kolejnym “dniu treningowym” lub znajdź inny dzień w tygodniu na trening.
  • Systematyczność jest kluczem do sukcesu. Ciało przyzwyczaja się do dobrego. Niestety do złego też 😉 Więc im więcej dobrych rzeczy tym bardziej ciało będzie Cię prosić o te dobre.
  • Jakość ponad ilość. Będę o tym przypominać prawie na każdym treningu. Lepiej wykonać mniej powtórzeń, ale w sposób kontrolowany i dokładny. Uwierz że dzięki temu efekt będzie o niebo lepszy!
  • Słuchaj swojego ciała. Nie wykonuj nic na siłę, jeśli czujesz że dane ćwiczenie nie jest dla Ciebie – odpuść lub wykonaj w innej formie. Zawsze pokazuję kilka opcji wykonania danego ćwiczenia- wybierz tę która najbardziej Ci pasuje.
  • Słuchaj swojego ciała, jednak pewna doza samodyscypliny jest niezbędna i potrzebna. Pozytywna dyscyplina jest wyrazem szacunku do samego siebie.
  • Nie spiesz się. Niech towarzyszą Ci cierpliwość, sumienność i systematyczność. Traktuj trening- zdrowy ruch jako przyjemną drogę, którą będziesz podążać całe życie.
Co jeszcze jest ważne?

codzienna aktywność fizyczna - taka naturalna, spontaniczna jak spacer, jazda na rowerze, na rolkach, zabawa z dziećmi lub psem

przebywanie na świeżym powietrzu

czas dla siebie

codzienna praktyka np. Magiczne Poranki

potrzebujesz indywidualnego wsparcia?

Trening indywidualny

To opcja dla Ciebie, jeśli czujesz, że potrzebujesz wsparcia i systematycznych spotkań 1:1. Na żywo lub online.
POTRZEBUJĘ PRACY 1:1

Plany treningowe

Indywidualnie dobrany program ćwiczeń na podstawie szczegółowej konsultacji, który realizujesz samodzielnie. Trening w warunkach domowych. Jeśli masz konkretny cel lub jesteś po kontuzji.
SPRAWDŹ PLAN TRENINGOWY

Konsultacje

Jeśli masz pytania, wątpliwości, chcesz poukładać swoje wiadomości z zakresu treningu, podstaw żywienia i/lub medytacji. A także jeśli chcesz zwyczajnie pogadać lub sprawdzić, czy prawidłowo wykonujesz ćwiczenia.
UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ