Program wprowadzający

Wprowadzenie do treningów – dla początkujących i nie tylko.

Swoją przygodę z ćwiczeniami możesz zacząć tutaj.

To program poświęcony pracy u podstaw, a także wprowadzenie do treningów: sprawność i siła. 

Treningi: 2x w tygodniu

Czas trwania: 12 tygodni (lub więcej jeśli tak poczujesz)

TO PROGRAM DLA CIEBIE, JEŚLI:

Co zyskasz po wykonaniu tego programu?

Program zawiera:

Tempo treningów wolne – umiarkowane. Naprawdę dużo tłumaczę. Pokazuję różne opcje wykonywania ćwiczeń, więc możesz wybrać opcję dla siebie.

  1. Jakość ponad ilość (będę o tym przypominać prawie na każdym treningu. Lepiej wykonać mniej powtórzeń, ale w sposób kontrolowany i dokładny. Uwierz że dzięki temu efekt będzie o niebo lepszy!)
  2. Słuchaj swojego ciała (nie wykonuj nic na siłę, jeśli czujesz że dane ćwiczenie jest za trudne zostań w wersji łatwiejszej. Zawsze pokazuję kilka opcji wykonania każdego ćwiczenia – masz wybór.)
  3. Nie spiesz się (bądź cierpliwy, sumienny i systematyczny. Traktuj trening- zdrowy ruch jako przyjemną drogę, którą będziesz podążał całe życie.)

 

Jeśli uznasz, że ćwiczenia są dla Ciebie bardzo wymagające możesz powtarzać tydzień treningowy 2, a nawet 4 razy pod rząd. Gdy poczujesz się pewniej przejdź do treningów z kolejnego tygodnia.

I Tydzień

MOBILITY POWIĘZIOWE

joga - sekwencja na stawy

II Tydzień

core #1

MOBILITY POWIĘZIOWE

III Tydzień

core #2

joga - seria brzuszna

IV Tydzień

core #3

automasaż wałkiem

rozciąganie (jeśli nie masz wałka)

V Tydzień

core #4

joga - seria energetyczna

VI Tydzień

zdrowa sylwetka #1

mobility powięziowe

VII Tydzień

ZDROWA SYLWETKA #2

MOBILITY POWIĘZIOWE

VIII Tydzień

ZDROWA SYLWETKA #3

MOBILITY POWIĘZIOWE

ix Tydzień

ZDROWA SYLWETKA #4

MOBILITY POWIĘZIOWE

x Tydzień

ZDROWA SYLWETKA #5

MOBILITY POWIĘZIOWE

xI Tydzień

ZDROWA SYLWETKA #6

joga - wkrótce

xII Tydzień

ZDROWA SYLWETKA #7

joga - wkrótce